torsdag 12 mars 2009

Älskling!

Har sedan jag var 13 år varit älskling till många olika pojkvänner. Varit sambo 3 ggr innan jag fann min drömprins. Efter att ha känt varandra i 13 år och haft många gemensamma vänner klickade det till mellan oss -samtidigt- och kärlek uppstod en kväll.

Lite lustig känsla då vi faktiskt känt varandra ett tag. Drömprinsen bodde tillfälligt i Madrid och vi fick första året pendla till varandra och hade mycket mailkontakt och ofta videomöte med webbkamera. Det var nog för förhållande väldigt bra att få starta så och på så vis också lära känna varandra via skriftspråket. Det går ibland så mycket lättare att förklara saker och ting via text och att skriva romantiska saker. Roligt också att kunna läsa det om och om igen...

Numera bor vi i Sverige båda två och har en gemensam älskling i form av vår underbara son.
Men om jag får välja vill jag vara min drömprins älskling resten av mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar