måndag 14 november 2011

Älskling!

Ska skriva om min älskling, min stora älskling! Jörgen har varit ett enormt stort stöd under de 3 sista åren som min mamma levde lite på övertid. Den sista sommaren på Öland då vi inte gjorde nåt annat, på "vår" enda semester, var på Öland och passade henne då vi lät min far åka iväg på en välbehövd minisemester. Jörgen tog hand om Neo då jag hade fullt upp med att serva min mamma tillsammans med vårdpersonalen som kom 5 ggr per dygn de första 7 dagarna. Min bror Jens med familj kom ner och vi hade hand om mamma tillsammans de sista 5 dagarna. Det är ett jättejobb med sonen som Jörgen tagit och jag ser såhär i efterhand att han har varit och gjort mer än förväntat! Jag är tacksam för allt han gjort och ställt upp på under denna tid. Vilken älskling jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar